טיפול רגשי במגוון התמחויות וקהלי יעד

טיפול זוגי ומשפחתי

טיפול זוגי מתמקד בפתרון קונפליקטים זוגיים, שיפור היחסים בין בני הזוג ושיפור יכולת ההתמודדות עם מצבי משבר וקונפליקט עתידיים.

טיפול דיאדי

מתאים בעיקר לילדים בגיל הרך
0-6 ובמצבים בהם יש קשיים בקשר הורה-ילד.

מודל ההתערבות כולל פגישות של טיפול בהורה1-ילד, טיפול בהורה2-ילד, הדרכת הורים וחוזר חלילה. פורמט עבודה זה, מאפשר תצפית על התקשורת בין כל הורה לילד בלייב, התערבויות ממוקדות ואיסוף חומרים לפגישות הדרכת ההורים.

טיפול בהפרעות אכילה

טיפול בהפרעות המתאפיינות בהתנהגויות הקשורות לאכילה ופיצוי מסוגים שונים – אנורקסיה, בולימיה, אכילת לילה ועוד.

הדרכות הורים

פגישות טיפוליות עם ההורים, כשהמוקד הוא ההורות לילד מסוים או לכלל הילדים בבית. יש כמובן טיפול מותאם גם לאוכלוסיות ייחודיות כגון משפחות מורכבות (נישואים שניים, עם ילדים מנישואים קודמים וכדומה), משפחות להט"ב ועוד.

טיפול בטראומה

מתן התייחסות ייעודית לטראומות חיים מגוונות, תוך שימוש במגוון מתודות יעילות דוגמת EMDR – שיטה של הקהיה ועיבוד מחדש באמצעות תנועות עיניים, כדי לטפל בסימפטומים וסבל הנובעים מחשיפה לאירועי חיים שליליים, או גורמי דחק בדרגות שונות.

טיפול בהתמכרויות

התמכרות יכולה להיות לחומרים כגון סמים או אלכוהול, או להתנהגות כגון צפייה בפורנו, אכילה, מין ועוד. ההתמכרות פוגעת בחיי המכור ובתפקודו היומיומי באופן משמעותי. בטיפול מזוהים הגורמים שיושבים בבסיס ההתמכרות, ובאמצעות טכניקות טיפוליות נרכשת שליטה בדחפים  וכן כלים להתנהגויות חלופיות.

ASD

התמחות בטיפול באוטיזם, ילדים ונוער על הרצף האוטיסטי. המטפלות והמטפלים שנותנים מענה לאוכלוסייה זו, הוכשרו במסגרות ייעודיות, והינם בעלי ניסיון טיפולי משמעותי בתחום.

טיפול בפגיעה מינית

התמודדות עם מגוון רחב של פגיעות מיניות- מאירוע בודד של תקיפה מינית בבגרות ועד לפגיעה מינית מתמשכת בילדות כולל טיפול בסימפטומים של CPTSD.

טיפול בגיל השלישי

טיפול בגילאי 65 ואילך, נושא אפיונים ייחודיים של אובדנים – אובדן הקריירה;  אובדן יכולות גופניות; בשלב מסוים יש המאבדים את בריאותם, או שנאלצים לסעוד בן או בת זוג חולה ולעיתים מתאלמנים ומאבדים את בן או בת זוגם. כל אלו, מצריכים יכולת הסתגלות טובה למצבי שינוי, התמודדות עם אבל ואובדן, לעיתים התמודדות עם דיכאון ובדידות ורכישת כלים להפקת הנאה ומשמעות מחיי הפנאי.

משרד ראשי: קיבוץ גלויות 112/ב, הרצליה